Seymakayaoglu bende de oldu sağlık ocağına gittim. Travazol diye deri kremi verdi. Bikaç kere sürünce iyi geldi. Yine arada olursa sürüyorum. Islak kalmadan da kaynaklanıyor. Kadınız sonuçta sürekli akıntımız geliyor. Peçete koyuyorum ben sürekli çamaşıra bulaşmasın diye. Ve her wc ye girdiğimde değiştiriyorum peçeteyi. İnce koyarsam parçalanıyor ve o peçete parçaları da kaşındırıyor bazen