Biz anadolu yaptırdık. Biz yaptırırken bekleme süresi 6 aydi. 12 ay olan vardı. Bekleme süresi en az ve memnuniyeti en yüksek olan anadolu diye onu tercih ettik. O dönem sadece Magdeburger in 1 ay bekleme süresi vardı. Onunla ilgili sorun yaşayan çok fazla insan olduğu için biraz daha bekleriz kafamız rahat olur dedik. Anadolu yaptırdık.
6 ay bekleme süresi olduğu için mecburen hamilelik ortasında yenilememiz gerekti. Hiç sorun yaşamadık. Iki katı fiyat verilir diye bekliyorduk bekledigimizin biraz altında teklif sundular, kabul ettik. Gittigim her hastanede hemen onay aldik hiç sorun yaşamadık. Ben tavsiye ederim.