İkinizde haklısınız..Ama bebekti falan derken taşınma durumu dahada aksıcak dahada erteleme olacak sonraya bırakmakta iyi fikir olmaz..
Kira durumuna gelirsekte bianda yüksek vermek cok zorlayabilir. bi ay rahat ödeyip diğer ay sıkıntı cekersiniz belli olmuyo hayat şartlarına, bebekte olacak masraf dahada artmış olacak biandada kira bebek kişisel harcamalar derken zor sürecler olabilir…
O yüzden bilemedim.