Kızlar neredeyse 12 haftalık hamileyim O kadar çıkmaz bir yol almaya başladı ki bulantılarım artık kendimden şüphe ediyorum.Sabah bulantim asla yok gün içerisinde de yok ama ne zaman aksam olsa bana bir şeyler oluyor kanım çekiliyor.
Göğsümde acı su gelip gelip gidiyor.Sürekli gaz problemim oluyor yemek yedikten sonra.Sadece acı su kusuyorum çok afedersiniz.Bu yaşadıklarım gebelikten dolayı mı oluyor yoksa reflüm mü var ayırt edemiyorum haftaya doktor kontrolüm var ama aynı durumu yaşayanınız var mı?