Fyznr54 bende korktum erkendne gittim 38+3 de oglumda tam 2 gün suni sanci cektim acilmam olmadi en son suyumu patlattilarda öyle acilmam oldu da doğurdum suanki aklım olmasa 40 haftaya kadar beklerdim aksi bi durum olmasa kendi sancimi ne sezeryan ne suni sancı ama şöyle bişey de var suni sancida ceksen dogurabildikden sonra sonrasinda hicbisey kalmiyo normal hayatina devam ediyon sezeryanda en az 4,5 gun hareket kısıtlaman oturup kalkman emzirmende zorlaniyon heleki yanında yardimci biri yoksa bence aksi bi durum olmadigi sürece dogumunun kendi seyrinde ilerlemesini bekle biliyorum insan biran önce doğsun istiyo ama en sagliklisi o ben suan 2. Ye hamileyim erken dogum riskim var 32. Haftadayim suyum gelmeden hastaneue gitmeyi düşünmüyorum tabiki dedigim gibi aksi bi durum yasamazsam tabiki kendi kararın ama sunu da soylemeliyim hayatimda yaşadığım en zor iki gündü suni ssnci cektigim günler