Merhaba anneler,anne adayları 19 haftalık hamileyim doktor plesantanın rahme ⅚ cm uzaklıkta olduğunu söyledi ,bu durumda beni bayağı bir strese soktu 1 oğlum var ınternette yazılanları gördükçe korku sarıyor ılerleyen surecte yuksarı cıkar mı cıkmazsa doğumun ne gibi riskleri olur,bazı yazılar okudum plesanta yapısık oluyormus anne adaylarının bu tanısı doktor tarafından kacıncı haftalarda konuyor bunu doktor bu haftalarda gorebılırmıydı yapısık olsaydı rabbim hepımızın yardımcısı olsun ınsallah