duyguu11 33.hafta bugün ilk kez şiddetli sancı yaşadım 3 kez. Sonra geçti düzeldi değildi ama çok şiddetliydi 2 gün sonra nst giricem. normal mi sizce neden olabilir çok korktum
Sule45 duyguu11 düzenli olmadığı için bir şey olmaz dedi doktorum yalancı sancıymış bazen gerçek sancı kim bilir nasıl diye düşündürüyor 🥲