mrp2023 Nunuselllaa şuan istediğin gibi yatabilirsin bi sorun olmaz, ben tüp bebekle hamileyim kan sulandırıcı kullanmama rağmen olmadı yerleşme kanaması falan bence herkeste olmuyor sıkma canını
Nunuselllaa mrp2023 Hep yüz üstü yatma baskı olur diyorlardı. Bendf tüp bebek yolundaydım . Ağrın sancın oldumu hiç
mrp2023 Nunuselllaa bu konularda doktorun ne derse onları yapman daha iyi bana istediğin gibi yatabilirsin demişti mesela, tüp bebek süreci elbette zor fakat transfer aşamasına kadar geldiysen bir cok zorluk geride kalmış cok sükür ☺️
ilaydagkk1 Nunuselllaa hormon testi yaptırdım doktor her şey normal dedi kşmyasal zamanı tsh yüksekti geçen ay tekrar baktırdığımda tam istenilen seviyeydi tiroidde kimyasala sebeb oluyor diye okudum şuan ümidim daha fazla yani sağlıklı olacak bebeğim diye
Rosegul Nunuselllaa kuzum ben bu sabah senin smoothieden yapacağım🤣 Tam ölçü olarak verebilir misin bana kaç muz, kaç avokada yarisi mi çeyrek mi, hani böyle yazabilirsen onu ekran görüntüsü alayım☺️
Nunuselllaa Rosegul Eşinede içir bence her gün. 1 muz yarım avokado süt keçi boynuzu özü istersen çilek orman meyveleride koyabilirsin.
Nehirim60- Nunuselllaa bende kaşık ağrısı lababoya sık sık gitmeye başladım normal kaset test yaptım silik çıktı ertesi gün kan verdim beta 433 cıktı