Selam kızlarr yıllar sonra sonunda bende pozitifi gördüm ve bu ay reglyi bekliyordum aşılama için ve reglimden 3 gün önce pozitifi gördüm şükürler olsun beta 14 mayısta 622 çıktı 16 mayısta 2100 çıktı doktor çok güzel yükseldi dedi fakat tekrar kan testi vermelimiyim sat:16 nisan dı