Tazeannecik01 Haftama girdim tam rahatlicam derken bugün 2 kez yine kusmaya başladım böyle olan var mı normal mi
Smiley87 Tazeannecik01 17-18 e kadar kusmam devam etti benim. 14 civarı biraz kusmalar ve bulantılar azaldı. Tam bitmesi 17-18 i buldu
3_bebelianne Tazeannecik01 Kusan çok tanıdığım var hiç kusmadım ben hiç geçer belki bir zaman sonra ilaç vs verir doktor iletirsen prilamdı adı sanırım
Tazeannecik01 Talentedmom 2 gün önce dondurmayı fazla kaçırdım acaba midemi mi usuttum diye düşünüyorum
Talentedmom Tazeannecik01 aynen olabilir 26+4 ün midem benim de çok bulanıyor browni yapmıştım fazla yedim sanırım o dokundı bana dağ kekiği varsa üşütmeyi alır kaynatıp iç istersen