Kürtaj sonrası daha kolay oluyor hamile kalmak, doktor beklemene gerek yok dediyse şuan olma ihtimaliniz daha yüksek deneyebilirsiniz. Benim de bir sıkıntı yok rahmin temiz bir adet geçtikten sonra deneyebilirsiniz demişti doktor biz Bi kere korunmamıştık ozman olmuş çok şükür bir sıkıntı yok sağlıklı ilerliyoruz