Arkadaşlar yardım lazım ikinci bebeğim oldu ilkinde pek anlayamamıştım bu konularda bilgisizdim beni uzun süre reddetti bende sütüm yok sandım sağdığımdada sütüm çok çok az çıkardı çenesinin sağma makinesinden kuvvetli olduğu pek inandırıcı gelmiyordu bende mamadan destek alym derken kullandığım biberon başlığı fazla akışkan olduğu için ve bu hoşuna gittiği için komple memeyi kesti naptıysam alıştıramadım uykusuz aylar sonunda sütüm iyice bitti üzüntü stresten komple mamaya geçtim. Şimdi ikinci bebeğimde aynı şeyleri yaşamak istemiyorum ama şöyle bir durum oldu ikinci bebeğim doğunca ilk zamanlar sütüm tazikliydi evet bebeğimin arada öksürmesine sebep oluyordu ama bu durum onun hoşuna gitmişti hızlı hızlı dolu dolu emip doyup uyuyordu zamanla bu tazik durumu gitti göğüsüm yumuşadı hafif elimle sıkınca bile süt var ama bebeğim açta olsa istediği hızda yoğunlukta olmadığı için sinirleniyor çığlık atar gibi ses çıkarıyor ağlıyor hızlı hızlı aranıyor göğüs ucumu bulamıyor gibi ki kocaman var yani bişeyden rahatsız olduğu için bu hareketi yapıyor. Gazı vardır diyenler olur ama bu hareketi yapınca önce gazını çıkarıyorum sonra yapmaya devam ediyor yani sebebi artı olarak başka bişey. Bu da meme reddi oluyor sanırım sütümde var sağıp biberonla verym desem makinada sağım yapınca çok bişey çıkmıyor en iyisi bebeğimin emmesi ama ne yapabilirim bu sinirini aranmasını kesmek için? Bi taktiği olan benimle aynı şeyleri yaşayıp çözen birileri var mı acaba? Henüz beyfendi 35 günlük