Okyanusburc medinenur 24+6 dayım aşagıda benim canım büyüdükçe çıkacak daha yolun var rahim üstünde hala
Nursen21 medinenur kiminin öyle oluyor canım anormal değil ama biraz sıkıntılı geçebilir (hareket açısından) İnşallah olmaz ama
medinenur UcanHamile benim sezeryan ilk hamileligimde bebegim cok yukardaydi inmiyrdu asaya sezeryan oldum
medinenur Irmakdkm benimde erkek çok asda olunca herkes yok erkek çocuğu yukarda olur pisikolojimi bozdulr artk
Irmakdkm medinenur ayy çıkınca kız mı çıkcak şimdi onu mu demeye çalışıyolar doktordan daha mı iyi bilicekler takma kafana konuşturma öyle insanları
Englishteacher Benim de hep yukarıda karnım ya inmedi aşağıya 35+6 olduk görenler daha doğuma var diyor ama bakalım 🤷🏻♀️ Doğumun bununla alakası var mı gerçekten acaba