Kızlar merhaba benim ikinci gebeliğim henüz 6+5 haftalık ilk gittiğim doktor sol taraftan baktı keseyi gördü kesenin aşağısında kanama gördü 3 gün sonra başka bir doktora gittim tedirgin oldum oda sağ tarafımdan baktı ultrasonla bu sefer sağda keseyi gördü bu durum normal mi