incimikkk Kızlar 35+1 haftalık hamileyim sabah kalktigimda üstüm sırılsıklam olmuştu hadi gece sıkıştı etti diye düşündüm ama şimdi koltukta durduk yere otururken bı anda süt geldi sizce bı tehlikesi var mı çok erken değil mi
Silaalgz incimikkk benim 18. Haftadan başladı yatıom kalkıom geziyom süt akıyo atletim batıyor bende korkmuştum ama doktor normal dedi korkma kızzz
Silaalgz incimikkk ilk süt önemli evet ama aktıkça ilk süt gidiyomu onu bilmiyorum ama ne olursa olsn yapcak bişey yok cnku tutamıoz ki akıyo benim bide çok erken başladı ben suan 35. Haftadyım 18 de baslado
Slntnz Silaalgz göğüs kalkanı kullansana evdeyken içinde birikirse buzlukta saklarsın çocuk doğunca içirirsin madem.
incimikkk @Silaalgz benimde o zamanlar ilk kez gelmişti damla damla sonra kesildi bu sabah komple aktı valla yatak falan bile battı
Silaalgz incimikkk sütyen takmıyorm ben sıkıştırmıyorm sütyen takıp cıkardıgımda süt boşalıo kendi kendine sütyensiz geziyom ben sende sıkıştırma
1melekannesi3858 incimikkk canim anlatma bunu burda nazara gelirsin ne güzel işte demektir ki sütun fazla olacak bu güzel bisey
Slntnz 1melekannesi3858 kadın bir derdini anlatıyor çare bulabilmek için yada aynı şeyi yaşayan anneyle konuşabilmek için hemen nazara bağlamayın biz anneler zaten stresliyiz doğum yaklaştıkça. Daha da streslenebiliyoruz. Canım sende nazar duası oku bişeycik olmaz inşallah. Nazar değeceğine inanırsan daha çok çekersin hem. Strese girme 😊
incimikkk @1melekannesi3858 postu nasıl silebilirim cidden şu silme işlemi nasıl oluyo korktum şuanda Allah korusun nazardan çok korkarım