İlk gebeliğim 34. Haftadayım bebek biraz iri dedi doktorum 10 gün önce 2700 kg dı. Sezeryan düşünüyorum sezeryan olan anneler tecrübelerini paylaşabilir mi? Çok gergin değilim daha önce ameliyat geçmişim var kıl dönmesi ameliyatı olmuştum 30 dk falan sürmüştü. Belden iğne almıştım sonrasında çok aşırı ağrım sızım olmamıştı yaklaşık 17 dikişim falan olmuştu o ameliyatta fakat sezeryan nasıl bilmiyorum haliyle az da olsa gerginlik oluyor tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim😊