2023 tarihinde mol gebelik tanısıyla küretaj oldum 6haftalıktım ve bir sürü kesecikler vardı filmimde bir doktora değil bir kaç doktora gittim tabiki hepsi aynı şeyi söyledi fakat bende moş gebelik tanısına dair hiç bir belirti olmamıştı kanama , gebelik değerlerinde anormal artış vs.. ama kaç doktora gittiysem içi boş gebelik dendi ve kürtajda patoloji alındı mol gebelik çıkmadı yanı kısaca bende ne olduğunu anlamadım anlayamadım daha doğrusu 1 sene gebelik yasaktı şimdi 1 haftalık gebeyim . İster istemez korku var yine aynısı yaşanırmı diye