Sezaryen oldum bugün 12.gün . Çok afedersiniz popomun içinde portakal büyüklüğünde bi şişlik varda ağrı yapıyor gibi hissediyorum. Oturup kalkamıyorum. Hemoroid belirtilerim yok ama böyle kıvrandıran bişey var anlamadım ya 😪 yaşayan varmı durumu. Doktora nasıl anlatablrm bunu bilmiyorum