hhh___ bende de rahim içinde görülmeyen yoğun kırmızı kanama yaşadım. Günde iki progestan dex göbekten, iki de kalçadan vuruldum. Onun dışında zaten corasprin günde 1 ve kan sulandırıcı iğne 0.4’lük kullanıyordum, kullanmaya devam ettim. 2 sabah 2 akşam progestan fitil vajinal kullandım. Progestanları toplam 1 hafta kullandım. 3 günde kesilmişti zaten. Şu an 33’deyim o zamandan sonra daha da kanamam olmadı şükür🙏