Tba bende anlamadım telefonda dedim kadın doğum uzmanından uğraş hanıma randevu almak istiyorum dedim tmm dedi randevu saatını söyledi bende ücretini sördum 150₺ dedi gittim kayıt falan yaptı ne kadar dedim 160₺ diyo telefonda farklı fiyat demiştiniz dedim bana bakarak kadın doğum doktoru 160₺ dedi uyuz oldum zaten mecbur verdim