Kızlar merhaba 19 haftalık hamileyim ikinci çocuğum ilkinde en son ayda başlamıştı kaçırmalarım idrara çıkmalarım ama bunda bir haftadır çok sıkışıyorum azda olsa tutamıyorum gülsem hapşursam öksürsem altıma kaçırıyorum bu durumu yaşayan varmı acaba aklıma binbir türlü şey geliyor yazarsanız sevinirim