Kızlar 3 gündür göğüs kafesimde ve boğazımda sıkışma, takılma hissiyatı var. Ağrı ve baskı hissediyorum. Bir şeyi çok çiğnemeden yutmaya çalışırsınız ve göğüs kafesiniz ağrır ya işte devamlı o ağrıyı hissediyorum. Gece uyuyamıyorum, yemek yerken zorlanıyorum. Hep geğirme hissiyatı var. Sizlerde de oldu mu. Boğazımda bi şey var gibi..