Ysf78 İlk gebeliğimde kontrollere Cam sakuraya gidiyordum, şuan ikinci gebeliğimi yaşıyorum ve yine oraya gidiyorum kontroller için. Genelde asistanlar bakıyor. Geçen ilk defa Mustafa Önder’e randevu aldım, asistanı baktı, sorularıma cevap verdi, bilgi verdi bana da, yani bazen doktor bakıyor, genelde asistanlar bakıyor. “ Doğumu nasipse orda yapacağım için evime yakın yerlere gittim hep ilk defa bu gebeliğimde kontrole oraya gittim son haftalardayım ” kontroller demişim yanıltmiym."
Bu arada x doktor size baktı diyelim haftaya başka bir bölümde oluyor idrar kaçırma ya da lohusa polikliniği gibi..