25 mm iken fark edildi 27’ye yükselmişti iyi normal demişlerdi sonra dikkat ettim elimden geldiğince sürekli yatmadım yalan söylemem ufa tefek işler de yaptım. 3 hafta sonra kontrole gittim 21 mm olmuş bebek büyüdükçede böyle olması normalmiş ama şimdi tamamen istirahat dedi doktor. 30+1 im şu an umarım erken doğurmam zor bi süreç çocuk hemşiresiyim çok korkuyorum başıma gelmesinden. Endol ve progestan başkandı. 1 ay daha sabretsek hiç korkmayacam. Bunu yaşayanlardan fikir alabilir miyim . Erken doğmaz dimi bebeğim. 😒