06haziran Kızlar nasılsınız sancı giriyor mu bel ağrısı vs bebeğinizin pozisyonu nasıl doğum şeklinizi konuştunuz mu doktorunuzla
Crown23 06haziran arada kasık ağrım var ama kasılmam yok açıkcası bebekte bas asagı pozisyonda duruyor 😃
Shnkh 06haziran 34+5 olduk bebek makat geliş sezeryan gözüküyor karnında sertlesmelerdd oluyor bel ağrısı başladı bide
Semra_krhn 06haziran 34+1 den merhaba bizim oğlan 7 aylıkken almıştı pozisyonunu aynı duruyomus baş aşağı bel ağrısı oluyor bendede çok dolaniyim daha da cok oluyor
aysegulserin Çok zor geçiyor benimde kasılmalar oluyor normaldir bu haftalarda 2. Gebelik olduğu için daha rahat hissediyorum kendimi sanırım
06haziran aysegulserin bende kasılmalar yok ama belim çok fena ağrıyor arkadaşım da belin ağrıyorsa doğumun yaklaşıyor dedi korktum açıkçası daha erken çünkü
Afra94 Benim bazen kasık ağrılarım oluyor. Ağrı olunca karnım sertleşiyor ama geçiyor sonra. Uyuyamıyorum sadece hareket alanım dar 😅
06haziran Afra94 bende akşam olunca adet ağrısı çekiyorum doktoruma ona çok normal dedi bazen yalancı sancılar giriyor korkutmuyor değil hani 😅 ama en çok yorulduğum bel ağrısı ve kendi başıma oturduğum yerden kalkamıyorum
06haziran Crown23 benüm bebeğimde baş aşağı pozisyonda ayakları ciğerlerimi çok rahatsız ediyor midemi baskılıyor kasılmalar yok bende
minussset Crown23 sanki çıkıcakmış gibi bir ağrı hissediyor musunuz ? Ellerini kasıkta hissediyo musunuz 😌
06haziran Shnkh ay sağlıcakla doğsun sağlıcakla kucağınıza alın ben de çok fena bel ağrısı yaşıyorum korkutuyor beni
Seymaaa05 35+2 kasılmalar adet ağrısı gibi ağrılar bel sırt ağrıları 😆 mide yanması katlanarak devam ediyor bu perşembe randevum var doğum şeklini sezeryan düşünüyorum zaten bebekte makat geliş belki gun verir doktorum 🙄
06haziran Seymaaa05 ya ben kasılmayı anlamıyorum açıkçası anlamıyorsam yok mu acaba 😅 adet ağrısı oluyor da akşamları bir de sürekli çok fena bel ağrıları. Yanma bende nadir oluyor şükürler olsun fazla olduğu günler canımdan bezdiriyor çok kötü bir şey sadece sade soda rahatlatıyor
Afra94 Ben de ciğerlerimde baskı hissediyorum bazen. Aşağı ağırlık verse kasıklarım. Yukarı gelse ciğerlerim 🫠🫠. Sırt ağrısını da unutmamak gerekir. Ama bunlar hamileleğin tatlı ağrıları diyelim. Sağlıklı gelsinlerde anne her acıyı çekmeye razı
06haziran Afra94 aynen öyle şu ara yine rahatız galiba 39. Haftada olan arkadaşım beni çok korkutuyor 😅 son 3 hafta çok zorlu geçiyormuş
06haziran Semra_krhn benim bebeğimde baş aşağı azıcık ev işinde kalçam batıyor beliö nefes aldırmıyor ve ben ayık gezemiyorum ya sürekliiii uyku hali var
06haziran Seymaaa05 hee tamam o zaman onu sık sık yaşıyorum bir de sağ tarafımda toplanıyor o çok sıkıştırıyor beni
Crown23 minussset evet ayakta cok kaldığımda cok baskı yapıyor malesef o yuzden surekli dinlenmeye calısıyorum