Cuma günü keseyi ve bebeği gördük 6 haftalık bugün iki gündür sancım çok saat 4 gibi akıntıyla birlikte pembe kanamam gelmiş ti şimdide tam kırmızıya döndü iki peçete değiştirdim berbat haldeyim bugün pazar doktor yok ne yapacağımı bilmiyorum ikiiz bu arada ne emeklerle geldi 😭