seda_ay Doktor randevuma 10 gün filan var ilacım Çarşamba biticek kullandığım ilaç önceden doktorun yazdığı yani sağlık ocağı yazarmi tekrar
Pparla seda_ay yazar ben sağlık ocağında yazdırıyorum yazmam falan da demiyor ki derse bu duruma karşı çıkmalısınız keyfi kullanmıyoruz bu ilaçları mecburi
tiramisu10 seda_ay ben sağlık ocağı doktoruma yazdırıyorum 12.haftadan beri o olmazsa yerine bakan doktora diyorum o da yazıyo sigorta karşılıyo boş yere para ile almanıza gerek yok
Serap04 seda_ay o zamanda ben de doktoruma gidememiştim ücretli almıştım canim eczaneden sende öyle yapabilirsin