Merhaba hanımlar 3 bucuk yasinda oğlum var 2 ay sonra doğumu var . Ve eşimden başka kimsem yok yanımda olabilecek . Oğlumu bırakacağım kimse de yok . Zaten bensiz de durmaz biliyorum . Hastaneye götürsem alırlar mı bir sorun çıkarırlar mi o zaman 1 gece yatmaya