Hilo1 34+4 teyim kasiklarimda batma var ve bazen hareket ederken kitliyo beni tutulma gibi batma gibi çimdik gibi bi his, bu herkeste oluyor mu yoksa erken doğum belirtisi falan mi
aylisinannesi Hilo1 bende 34-1 deyim hafif hafif sancı olabilir bu haftalarda . Kanama veya şiddetli uzun süren sancı olmadıgı sürece endişe etmeyin ☺️
Hilo1 aylisinannesi zaten gecen kontrolumde biraz asagi inmisti kanala girmişti de doğum belirtisi falan degil ama demi