Kızlar bu ay ovulasyon yapmadım geçen ay bat 1 Mayıs ondan oncekı ay 30 marttı sıze sorum şu 15 ınde akıntı başladı 16 sı kaşık ağrım oldu baya catladı yumurtam dedım çünkü ağrı olunca catlıyor 17 sı tık yok bugün yıne sol kaşık ağrım var anlatamam sımdı ben yumurtlama çatma Hangı tarıhı baz alacam?