Kartanesi-24 Merhaba arkadaşlar ben 23 haftalık hamileyim ve hala bebeğimi ayakta veya otururken hissedemiyorum sağa sola dönünce de hissedemiyorum sadece sırt üstü yatarken hissediyorum ondada elimle bastırınca falan hissediyorum sizce normal mi
Fulya12- Kartanesi-24 bnde 22+3 dün komu açtm ben 2 gündür hissetmediğimde oldu Bende sırt üstü sadece hissediyorum
Mevsim5 Kartanesi-24 hayatım ben de detaylıda öğrendim plasenta önde olunca hissetmek zor olabiliyormuş. Ben hissediyorum ama her vücut farklı. Seninki de öyledir belki. Kilo da etkiliyormuş.
Pptyaa Kartanesi-24 zamanla büyüdükçe güçleniyor ben 25 haftadayım oturken yeni yeni hissediyorum bazen 1 haftadır. ayakta dururken çok hafif hissediyorum acaba mı oluyorum o kadar hafif
Kartanesi-24 Fulya12- ErsBegAs Nursemom90 Mevsim5 Kaderisko -gamze-06 Pptyaa Anladım kızlar normaldir o zaman burada 15-16 da hisseiyorum diyenleri vs gördükçe panik oluyordum , teşekkür ederim cevaplarınız için 🌸🥰
ErsBegAs Çok normal tabii daha küçüksünüz 🤗 endişelenmeyin bazen hissetmeyedebilirsiniz.. 27. Haftalarda düzene biniyor 🤗
Nursemom90 21 oldum bende sırt üstü veya sola yatınca kasıklarımda hissediyorum ayakta veya aktifken hissetmiyor küçükler bence ondan
Kaderisko Merhaba ben 23 te bile hiç hissetmemiştim 24 haftanın ortasında yeni yeni hissettim suan 26 hafta olduk cok belirgin karnımdan bıle hareketlerini görüyorum endişelenmeyin bence 😍😍
-gamze-06 benimde 2. gebelik ve aynı durumu yaşıyorum.. bir de 2. gebelikte ilkine göre daha erken hissedildiğini duymuştum bende öyle olmadı 20 haftalık bende sırt üstü yatınca sadece vurduğunu hissediyorum sağa sola gidişleri yok yani hala