Merhaba kızlar oğlum çarşamba günü 2 ay aşısını oldu. O gün çok ağladı ve ateşi çıktı. Sabah olunca ateşi düştü bir daha da çıkmadı. Ama o gün bugündür her aklam oğlumda bir huzursuzluk oluyor. Tıpkı kolik bebeklerde oldupu gibi aynı saate. Ne zaman geçecek bu etkiler ya. Bebişimin huyu değişti adeta. Buna benzer bir şey yaşayan var mı