Leontiine Meral_63 çok normal canım bana doktorum demişti hep adet olacak gibi ağrı hissedebilirsin sakın korkma gayet normal diye. O yüzden korkma :) geçiyor bir süre sonra
Esra7288 Meral_63 bende beş haftalığım aynısını yaşıyorum korkmayın geçecek bol su içiyorum daha iyi oluyor şu an yazarken bile ağrım var ama normal geçecek inşallah
Ecece440 Ben 10haftalığım. 5-7 haftalar arası baya bel ve kaşık ağrısı yaşadım adet olacak gibi. İkinci gebeliğim. İkisi de böyleydi. O yüzden normal korkmayın 🌸