Arkadaslar beta degerim çok yavaş artiyor. Böyle olup da sağlıklı gebelik geçiren var mi acaba. Sat 4 Nisan ama geç dollenme olabilir dediler. Dün kese göründü 4mm takip edelim dediler.sirasiyla yazıyorum beta degerlerimi
7 mayis 336
9mayis 553
11 mayis 1180
13 mayis 1796
15 mayis 2552
17 mayis 3414