rmkrtl betam 400 1400 1900 2400 diye yukseldi sonra keseyi gorunce tekrar bakmadi betaya kesem 11mm gec dollenme olabilir, saglıksız olabilir dedi böyle olupta saglıklı dogum yapan var mi:(
Hasret18ayaz rmkrtl iki gebeliğim bu şekilde sonlandı maalesef biri düşük diğeri kalp durması sonra şimdiki bebeğime hamile kaldim yine yavaş yükseldi şuan 33+2 34 de doğumum olacak
Cgladmr Benim de öyle yavaş yükseldi hatta son beta vermiştim sonra kanamam oldu bayağı yoğun tekrar almışlar orda düşmüş ama şuan 29 haftadayız