hamcokelek33 Arkadaşlar 16 gün önce doğum yaptım sezeryanle. Dikişlerim iyileşti çok şükür pek ağrım da kalmadı ama göbeğimle ameliyat yerim arasındaki bölge dokununca ağrıyor. Normal mi? Sanırım rahmin olduğu bölge
hamcokelek33 Aysezey size de geçmiş olsun beklediğimden daha zormuş valla,acı eşiğim yüksek derdim bide
Aysezey hamcokelek33 çok zorduu. Gerçekten ayaklanmak için 10 güne ihtiyaç var. Hem ameliyatlı hem bebek bakıyoruz. Her türlü ağrı normal bence 🤦🏻♀️