Dddileeekkk71 Merhaba kızlar biz bebisimizle 4+5 olduk cok sukur ama karinda yanma oluyor dokundugumda sanki ici Yara gibi hissediyorum bebis buyuyormus ama yanma 3 trimester de olusur mus genellikle normal mi cogul gebelik mi bilmiyorum
Esra7288 Dddileeekkk71 aynısını şu an bende yaşıyorum iki gün önce doktora gittiğimde sordum normaldir dedi canım
Esra7288 Rica ederim bende bu programa yeni katıldım ve sürekli içindeyim merak ediyorum okuyorum paylaşıyorum