senatss Nursemom90 bence normal ben 30. Haftadayım dayım başından beri çok kısa benşm 2 gün önce 18 di
BurcuF9 Nursemom90 benim 16. Haftadan beri 33mm 32 haftalık oldum geçen gün 35 ölçüldü birden dusede biliyor aynı kaladabiliyor takip gerektiren bişey
Kbr-cnbrc Nursemom90 normal bence canım 22 haftalıkken 27 mm di benim 26 haftalıkken gitmiştim hala 27 ydi
NereyeKoyduysanOrdadir Nursemom90 20+5 de cuma günü detaylı ultrasonda 42 ya da 49 dedi dr şimdi net emin değilim ama gayet normal dedi bana.
MaviNur25 senatss ne yapıyorsunuz acaba tedavi olarak benimde 32+4 23mm günde 3tane progestan kullanıyorum ama cok korkuyorum agrı sancıda bebeğim baskılıyor sürekli
Nursemom90 Kbr-cnbrc nette 40-50 mm normal olanı yazıyor biraz tedirgin oldum ama normal galiba ilki erken doğunca kafama herşeyi takıyorum seninki de sağlıkla sıhhatle doğsun inşallah 🙏
BurcuF9 Nursemom90 beni çok korkutmuslardi 16. Haftada kısa demişlerdi ama doktorum normal diyordu bende yattım hep çok bişey yapmadım ve sabit kaldı belkide kalacaktı sabit bilemiyorum 32. Haftadayim 35 olmuş mesela kendini çok yorma her ihtimale karşı ama hep takip ettir sor doktoruna uzunluğu
Kbr-cnbrc Nursemom90 evet normali 40 50 ymış canım ama 25 in altı riskliymiş doktorum riskin üstünde diye sadece akşamları progestan fitil kullanıyorum benimde ilki erken doğdu ama neden erken doğduğunu anlayamamışlardı doktorlar inşallah zamanında sağlıkla alırız kucağımıza ya
Nursemom90 BurcuF9 çalışıyorum işimde ayakta hep malum sağlık sektörü. Bana sadece normal dedi istirahat falan önermedi hiç hatta 11. Haftada plasenta kaynaklı kanamam oldu onda bile rapor verip dinlen demedi
senatss MaviNur25 benimde sürekli baskı halinde maalesef Protestan ve antibiyotik falan verdi istirahat diyor ama ev temizliği yemek haricinde kalan sürede sürekli yatiyorum çok fa sıkmıyprum kendimi
Nursemom90 Kbr-cnbrc düzenli kullan bari canım aksatma bana bişeyde vermediler normal herşey dedi ben kendim rastladım detaylı ultrasonun raporunda. Ben elimden geldiğince dinleneyim olmadı başka doktordan da fikir alayım o zaman
BurcuF9 Nursemom90 takip et devamlı düşüş olursa progestan başlanır sanada canım yinede çok yorulmamaya bak şuan kullanıyorum ben ama rahim ağzı için dgl erken başladı kasılmalarım erken doğumu otelemek için devamlı yatıyorum nolur nolmaz die
Seymaaa05 21 de 31 di benim en son 32 inci haftada bakmıştı şu an 35 im tekrar bakar mı bilmiyorum 33 de doktorum 40-45 arası demişti azalıp artıyor canım doktorun Bşsey demediyse endişelenme
umutluanne7 MaviNur25 Tamam teşekkür ederim. Ben 15 haftalık hamileyim hiç bakılmadı henüz . Ne zaman bakmaya başlıyorlar . Randevuya gidince doktora söylemeli miyim