Mehlika_ Esmerayyyyyy bakalım hayırlısı ya olmasada kabullendim artık. Vardır zamanı diyorum. Rabbım isteyen herkese en kısa zamanda en hayırlı şekilde nasip etsin inşallah
Gulceefe-00 Alg üzülmeyin benim de ilk gebeliğimde bir buçuk sene kadar olmadı sonra rahim filmi çekildim ve çekildikten altı ay sonra gebe kaldım çevremde de bu durumu yaşayanlar oldu inşallah Rabbim tez zamanda kucağınızı doldursun.
Alg Gulceefe-00 inşallah Gulceefe-00 maşallah 🧿 rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin vardır bi hayır Herşeyde ✨
Mehlika_ Gulceefe-00 benim hesabıma göre 20sinde olmam gerek ama 8inde yumurtlama gördüm ondan 14 gün sonra olacaksa 22sinde olmam gerek. Ama normalde adetleri düzenlidir 29 günde bi olurum
dlbraslann Esmerayyyyyy Bn 2 yıldır bekliyorum çok şükür 2 aylık olduk bile umutsuzluğa sakın kapılmayın Allah hiç ummadığın anda sana o sevinci verir inşallah kızlar 🤲🤲🤲🤲🤲🤲
Esmerayyyyyy dlbraslann inşallah İnşallah cnm artık mutlulugu yaşamaya çok ihtiyacım var Rabbim sağlıkla vaktinde kavuştursun sizleri
Gulceefe-00 Alg amin canım inşallah artık ikinciyi düşünüyoruz altı ay olacak ama henüz olmadı bakalım Rabbim ne zaman nasip edecek elbet vardır bir zamanı
Gulceefe-00 Mehlika_ yani kanı tam olarak hangi gün verdiniz şundan dolayı soruyorum benim ilk gebeliğimde adete 4 gün kala kan verdim negatif çıktı adet bir gün geçince 190 lı bir değerle pozitifi gördüm bence adet gecikmesini bekleyin
Mehlika_ Gulceefe-00 yani 2 gün evvel vermiş oldum canım. Yumurtlama üzerinden 10 gün geçti. Doktor olsa çıkardı kanda dedi