Kızlar doktora gittim geçmezse tekrar gel dedi geçmedi yarın yine gideceğim daha doğrusu gecer gibu oldu ama tekrar eskiye döndü .ağzında da uçuk çıktı önerilerinize açığım .arko krem bepantol kullandım işe yaramadı.doktorun verdiği iki kremi kullandım iki gün söndü şuan yine aynı ağzındaki aftlwladda gecmedi