Gg06 Acayip bir boyun tutulması yaşıyorum şu an ne yapsam geçmiyor. Hastaneye gideyim mi ? Gerek var mı? Ne olur biri bi şey söylesin
evlat_nimeti Sicak havlu koyun boynunuza gecmis olsun. Kas gevsetici kremler hamilelikte kullanilmiyor diye biliyorum. İlac kullanmadan once arastirin mutlaka. Utu basilmis havlu iyi gelebilir gecmis olsun
Dilos6 Hayır gerek yok çünkü ilaç kullanamazsın aynısı başıma geldi ağlıyordum ağrıdan youtube de tutulma için videolar var onları yap bekleyeceksin 3 gün sonra hafiflemeye başlar 1 haftada geçer
Gg06 Krem falan süremiyorum zaten de. Bütün her şeyi denedim. Yağ sürüp sıcak kompres yapıp masaj yapıyorum allahım bana mısın demiyor