Deniiibayyy Mor-kelebek ben cinsiyeti öğrenene kadar özele gittim artık devlete gidiyorum. Cihazı aşırı iyi bilinen bir yere 1 kerelik gidersen öğrenirsin. Merak ağır basıyorsa tabii bende basıyordu 😅 şimdi nereye gidiyorsun bilmiyorum ama ultrason eski tip
reyhan03K neslihansalgn darısı başıma bana da yüzde 70 erkek dedi inşallah bu hafta kesinleşir erkek der 😁😁
neslihansalgn reyhan03K inşeAllah canım🫣 çarşamba muayenem var bakalım belli olacak mı🤭 15+4 olacagız o gün inşeAllah gösterir
aise_kazan Deniiibayyy ya ağzınızdan bal damlıyor insaallaaahh daha erken ama doktor sanki erkek bebis görüyorum dedi de bi oğluşum var bide kizcem olsun istiyorum öncelik sağlık tabi ama içimden geçen tabi teşekkür ederim 🥰
reyhan03K neslihansalgn inşallah canım Allah büyük hazinesinde çok bizlere nasip eder 🤲🙏 haber ver olur mu
reyhan03K neslihansalgn benim 18 haftalık canim kordon var pipi gibi de görüyorum deddi arasında haftaya gel demişti Perşembe günü öğreneceğim 🙏 inşallah pipi dir