11+6 da bebeğimin cinsiyetini öğrendim. Doktordan önce gördüm cinsiyeti eşime baktım direkt anladı suratımdan :) bununla ilgili çok video izledim, araştırdım vs. Tek sebebi merak bu arada, yoksa sağlıklı olması yeterli bebişlerimizin. Sizinkileri de doğru tahmin edebilecek miyim merak ediyorum. Ultrason net ve bebiş uygun pozisyondaysa tabii. Gönderin güzel anneler 🫶🏽🫶🏽