ebruli95 Seymaaa05 bende 35+2 yim aynı şikayetler bendede var + olarak el ayak şişmesi devam ediyor 😂 Gün verir doktorunuz, son haftalar artık hayırlısı olsun🙂
Seymaaa05 ebruli95 Ayy demekki normal 😂 ilk gebeliğim benim en ufak ağrıda biraz tedirgin oluyorum ama demekki herkeste aynı şeyler olıyor ☺️☺️ ay inşallah verir ya gun o sekılde beklemek daha güzel olur 🙏 hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🩷❤️
Melissayda 35+2 yim bende banada gün vermedi çarşamba kontrolüm var o zaman verir büyük ihtimalle bundan önceki gittiğimde 5 6 haziran falan dedi de ben istemiyorum ilk kızıma bakacak kimse yok bayramda. Her şeyimiz hazır çok şükür 🧚🏻♀️
Seymaaa05 Melissayda Benim 5 haziram doğum günüm ama bebek 37+6 olıyor bayram arefesi bide o yüzden istememeye karar verdim 🙄 ama bi ara söyledim de olur demişti
tecrubeliiannee Melissayda ben bayramdan önce istedim ama doktorum durursa bayramdan sonra alalım dedi
ebruli95 Seymaaa05 benimde ilk gebeliğim bu haftalarda herkeste hemen hemen aynı şeyler oluyor evet 🙂 amin Allah’ım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲❤️
Dilos6 Susenasu en tepeyi gördü ilk nst 100-60-70 gördü ikincisinde bir kez 60-70 arası diğerleri daha küçük ve düzensizdi
Melissayda @Seymaaa05 ay benim de 2 haziran ama doğum günümde istemiyorum ve bebiş 37+3 oluyor o zamana erken bence keşke banda ileri tarih verse taktı kafaya 5 6 haziran dediğiniz gibi tam bayram arefesi bayramda hastanede olmakta kötü
Melissayda @tecrubeliiannee bencede bir sorun olmazsa sonra olması daha iyi canım bende öyle istiyorum
1melek1annecik Sezeryan olacaksa nst ye gituiğinizde veya başka zamanda da vajinal muayene yapılıyor mu. Bu benim ikinci gebeliğim doktorum farklı ama ilkinde olmamıştım hiç bunda da olmaz inşallah 😊 34. Haftam