Şöyle söyleyim neye inanırsanız onu çekersiniz hayatınıza “Ben inanıyorum bolluk bereket olur” sürekli derseniz oluyor Allah ödemeye kolaylığı veriyor.
Örnek olarak, eşimin maaş ı ay sonunda olduğu için sürekli eksiye girdik, yani maaşa kadar birilerinden alıyo tüm ödemeler bitiyor kira faturalar kartlar, maaş alınca dağıtır yine kalmaz , hep bu şekilde bir sirkülasyon içinde doğum zamanı da özelde 40 bin nereden gelecek derkenn ,
Ops💬zamanında borç verdiğimiz kardeşi de dediki ben erkenden öderim borcumu doğum zamanı kolaylık olur 👍🏻
Normalde çook sonradan verecekti unutmuştuk bile, kendi dedi
Yani güzel düşünün iyi düşünün Allah’ın izniyle olur inşallah 🙏🏻