Mervekrsu ben yapmayı düşünmüyorum canım, şekerli gıdalar bebeklerde tat tomurcuklarının çoğalmasına neden oluyormuş ve ek gıda zamanında tuzsuz şekersiz şeyleri yedirirken sıkıntı yaşanıyormuş bu yüzden. İlk altı ay anne sütü dışında hiçbir şey vermeyi düşünmüyorum