Cnscns_ 4 haftadır haraketlerini hissettiğim bebeğimi 2 gündür az hissetmeye başladım ben dokununca daha çok tepki veriyordu 2 saatir uyandım ve hiç yok, uyumadan önce etmişti neden olabilir
Busra2013 Cnscns_ bende 20+3 hic hissetmedim su saate kdr 2 haftadir hissediyordum dunde az hareket ediodu bugun hic hareket etmedi korkuyorum
defnekusum Cnscns_ Ben de aynı sizin gibi o haftalarda çok hareketli hissediyordum sonra azalmaya başladı hatta bi ara 2 gün hiç hissetmedim sonunda sağlık ocağına gittim çok şükür kalp atışı vardı 26 haftalık olduk hâlâ aynı hareketleri çok azaldı bu haftalarda normal diyenler var ama tabiki anne yüreği hahahaha şimdi hissetmesem direkt sağlık ocağına gidiyorum
5_erkek_annesi Cnscns_ bu haftalarda normal 25 26 haftaya kadar düzen olmaz uyuyorlar genelde bu haftalarda çoğunlukla normal yani
evlat_nimeti 18+2 deyim ilk gebelik. Henuz sanırım hissetmedim :( bariz bir hareket olursa hissedecegim belki cunku ufak hisleri algilayamiyorum. Kilom var ondan olabilir mi
Pembe_bulut Uzun süre yatıp dinlenin çikolata kahve gibi şeyler yiyin için rahatlayın hareket eder inşallah