Nuranay73 Kızlar dün doktora gıttım kan değerim 691.49 pozitif çıktı ama ultrason ıle baktı kese görünmüyor Dedı acilll
1melekannesi3858 Nuranay73 canım muayeneyi ne şekilde yaptı bu degerle zaten kese gözükmez vajinal ile gözükür sadece
Mervegezginci12 Nuranay73 bende 5+3 gittim kese alttan muayene ile gördü bir sonraki gün acile gittim karnımdan gördü ablamda 5 haftalık gitti göremediler 6 haftalık gitti hem gördü hem kalp atışı duydu içini rahat tut çok küçük ondandır
ozlem_2727 Nuranay73 olabiliyor böyle ben 5+5 de gördüm mesele keseyi Gecikmenin 3.gününde 383 dü değerim
1melekannesi3858 Nuranay73 bu değerle karından gözükmez canim moralini bozma sakın 3000 lerce 4000 lerde gözüküyor karından
Yzc_asli Nuranay73 canım kese zaten 1500-2000 civarında gözüküyor hatta karından 3000leri bile bulabilir görünmesi
ppmerlina 3000-3500 civarı olduğunda kese gözükmeye başlar (ortalama olarak) Acele etmeyin daha zamanı var 🥰
ozlem_2727 Nuranay73 yok yok korkmayın Allahın izniyle görürsünüz keseyi de bebişi de kalp atışını biraz zorlu bir süreç beklemek ama sonu çok güzel bi bekleyiş sağlıkla gelsin minişiniz