18+2 haftalık hamileyim az önce birşey geldiğini hissettim lavaboya gittiğimde beyaz bi sıvı geliyor du ne olabilir bi an korktum sonra aklıma idrar yollarımda enfeksiyon olduğu için doktorum fitil vermişti 2 gün önce onu alttan koymuştum gece onu geldi diye düşündüm ama 2 gün oldu anlayamadım ya ne olabilir yaşayan varmı acaba kötü bişey mi