Evet sonunda o gün geldi hayatımda ilk defa bırden fazla duygu ıcerisindeyim heycan ve korku biraz fazla sanırım bende normalde panik atagım felan yoktur ama sanırım oda yüklendi 2 kez kürtaja girdiğim ameliyathaneye bu sefer kızımı almak için gireceğim 🥲 çok merak ediyorum onu Rabbim isteyen herkeze umarım nasıp eder ve çok güzel pozitif bi doğum yapmayı da bana nasıp eder 🥰